zaterdag 6 augustus 2011

Een promofilmpje maken

Binnenkort ben ik aan de beurt om iets te vertellen over mijn bedrijf binnen een netwerkorganisatie voor ondernemers: BDN Apeldoorn. Nu is het houden van een reclamepraatje helemaal niets voor mij. Ik ben nogal allergisch voor verkopers.....


Een mooie gelegenheid om iets anders te verzinnen. De afgelopen weken ben ik, samen met een collega die handig is in Proshow, druk in de weer geweest met het maken van een promofilmpje over mijn bedrijfsfotografie. Welke foto's moeten er in, en in welke volgorde? Hoe moet de overvloei er uit zien? Welke muziek moet er onder?


Vooral dit laatste kostte hoofdbrekens: Buma Stemra vraagt ruim 1000 euro per jaar voor het gebruik van muziek. Dat is dus geen optie. Maar rechtenvrije muziek is over het algemeen niet om aan te horen! Voor dit filmpje heb ik denk ik een redelijk alternatief gevonden. Niet ideaal, maar ook niet heel erg ;-)



Daarna volgt natuurlijk het plaatsen van het filmpje op de social media: You Tube, Twitter, Facebook, LinkedIn. En nu dus op Blogger!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten